Laaa ni ke fungsi lubang Kasut ni ?

Laaa ni ke fungsi lubang Kasut ni ?

Haa, korang beli kasut tahu tak fungsi lubang kat kasut tu? Kalau untuk bahagian tali tu semua dah tahu kan? Tapi macam mana pula 2 lubang kat belah bawah tu? Takkan saja-saja je? Ke kalau kasut masuk air senang keluar ? Atau untuk pengudaraan? Haa tengok video ni baru tahu untuk apa.


Laaa ni ke fungsi lubang Kasut ni ? Laaa ni ke fungsi lubang Kasut ni ? Reviewed by Bukan Cincai on 13:21:00 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.